1 Mart 2011

Mart

Bu aralar "onu mu yapsam, bunu mu yapsam, en iyisi hiç bir şey yapmasam" felsefesinde, pek bir şey yapmıyorum. Bir şeyler yapmak gerekli ama... Portakal suyunun yaşamımıza etkisi büyük, her gün eve geliyorum öyle kitleniyorum. İzmir'de 2 aylık bir detoks iyi gelecektir, yalnız bildiğin Hollanda'ya taşınıyorum lan ha ha ha

Bugünkü iddalı ve egosantrik aforizmamı söyleyip kaçıyorum;
"Eğer bir asker olsaydım savaş kahramanı olacak kadar cesur ve aynı zamanda bir o kadar salak olurdum."

4 yorum:

Jane Jones dedi ki...

izmir, hollanda... nispet derler ama buna.

bellatrix dedi ki...

Yazının başlığının bazı canlılar için en aktif ay oluşundaki ironi, okurun gözünden kaçmıyordu...

Onurlu dedi ki...

haha nazar değdirmek yok, bir de bellatrix'in dediği üzere hiç olmazsa kısa kısa da olsa yazayım :/

Jane Jones dedi ki...

gözüm yok valla. aslında var da, iyi anlamda =)
@2 haklı beyler, az az da olsa...
bu arada "Gerçek*"ler gözümden kaçmadı. nedir bu gizem? :P