28 Ekim 2011

Portakallı Muhabbetler / Konu: Satranç

* Abi geçenlerde Alman ile satranç oynuyoruz, kafamız da güzel, oğlum duman ettim lan adamları.
- Haha hadi ya hehehe Türk'e bak demiştir Alman hehehe iyi iyi
* Oğlum hatta birara adam "Man, you are playing so serious." dedi.
- Ha ne dedi yani.
* Ciddiye alıyorsun dedi oğlum işte.
- Ha çok mu düşünüyordun?
* Yok lan takır takır oynuyordum.
- Ha atak oynuyordun, e abi çok atak oynamışsın sen de ama.
* E ne yani atak oynamayayım mı?
- E abi hani işte "seviyemiz belli" ona göre oyna demek istemiş belki adam.
* Abi amacı karşı tarafın kralını öldürmek olan bir oyundan bahsediyoruz.
- Hehehehe
* Ehehehehe...  

 
*...Abi biz burada beyazların ve siyahların binlerce yıllık savaşından bahsediyoruz. Bizim ordumuz var, atlarımız var, fillerimiz var, inşaa ettiğimiz kalelerimiz var. Kendisini kralı için feda edecek 8 tane er ve erbaşımız var. Hepsinin başındaaa sağ kolumuz vezirimiz var. Amaç 64 kareden oluşan o savaş meydanından sağ çıkabilmek. Şimdi sen bana diyorsun ki, e çok saldırmışsın abi, ne yapsaydım oturup askerlerimin teker teker ölümünü mü izleseydim ehehe
- Abi satrancı bile büyük bir nefretle oynayan gerçekten hasta ruhlu bir adamsın sen hehe ne olcak abi çok saldırmasan.
* Satranç lan bu, çok fazla kasmadan oyna gibi bir şey nasıl olacak lan amk eheh zaten bir kere sen karşıma oturuyorsan satrançta, bir kere savaşmayı kabul ediyorsun arkadaş, artık senle ben düşmanız. Ben bu oyunun felsefesini yaşıyorum dostum! 
- Neyse siktir et ben satranç bilmem ehehe


4 yorum:

O s c a r dedi ki...

Satranc demisken ne yenerdim be seni lisedeyken, hatirlar misin ehehe

Onurlu dedi ki...

Valla hatırlamıyorum be abi, ama istersen netten takılalım, bir eline vereyim fil hortumunu ehe

O s c a r dedi ki...

Ahaha, hatirlamiyormus:) O degil seninle netten oynanmaz diger taraftan bilgisayarda oyunu acar benim hamlelerimi bilgisayara karsi oynayip ona gore taktik belirlersin sen:)

Onurlu dedi ki...

e o zaman bir Avrupa buluşması mı ayarlasak bir şekilde, bir ara Skype yapalım da konuşalım bunu :)